آنتونی مودست معاینات پزشکی خود را پشت سر گذاشت تا برای پیوستن به الاهلی مصر آماده شود.

آنتونی مودست

به گزارش همشهری آنلاین، مودست که یکی از گزینه‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله سرخپوشان بود، ساعاتی قبل به همراه امیر توفیق، مدیر ورزشی باشگاه الاهلی مصر، در معاینات پزشکی شرکت کرد و موفق شد با موفقیت تست‌ها را پشت سر بگذارد.

این مهاجم فرانسوی تا ساعاتی دیگر وارد مصر می‌شود تا به طور رسمی قرارداد خود را با باشگاه الاهلی مصر امضا کرده و به تمرینات این تیم اضافه شود.

مودست که سابقه بازی در تیم‌های هوفنهایم، کلن و دورتموند را در کارنامه خود دارد، پس از پایان قراردادش با دورتموند مورد توجه باشگاه‌های مختلفی از جمله الاهلی و پرسپولیس قرار گرفت اما در نهایت با مصری‌ها به توافق رسید.

یک منبع آگاه در الاهلی پیش از این اعلام کرده بود که امیر توفیق، مدیر ورزشی الاهلی، موفق شده این بازیکن را متقاعد کند که دستمزد خود را از ۳.۶ میلیون دلار در هر فصل به ۱.۵ میلیون دلار کاهش دهد و علاوه بر آن ۴۰۰ هزار دلار نیز به عنوان آپشن دریافت کند.

نکته جالب اینکه مودست پیش از مذاکره با الاهلی، جلسه‌ای را نیز با مهرداد خانبان، آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس، برگزار کرده بود و به نظر می‌رسد اگر سرخپوشان شرایط مالی جذب او را داشتند، این بازیکن به جای مصر، ایران را برای ادامه فوتبال خود انتخاب می‌کرد.

کد خبر 787470
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    2 4
    همون بهتر نیامد، دستش مو داشت!خخخخخخ
  • فرهاد اسمعیلی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    2 1
    واقعا کمدیه فوتبالی که تمامی تیم های فوتبالش دولتی هستند توی دنیا نمونه هست تمامی مدیران از یکجا انتخاب میشند ... .... ... و اکثریت شون از ورزش و فوتبال هیچ سر رشته ای ندارند و پشت سر هم تو فیفا و آسیا آبروی هر چه مدیر رو میبرند واقعا جای تاسف داره ... ....
  • وحید IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    4 0
    چقدر خوار شدیم که هیچ بازیکنی راضی نمی شود به ایران بیاید در حالیکه یک باشگاهی در مصر می تواند یک بازیکن راذجذب کند ولی یکی از بهترین باشگاههای ایرانی نمی تواند بنظرم آقای تاج و رفقا کمر به نابودی فوتبال در ایران بستند نه استادیوم داریم نه چمن خوبی در سطح کشور داریم فقط تا دلتون بخواد ادعا داریم که فوتبالمون حر فه ایه رو در صدر آسیاست متاسفانه باید بگویم اگر از من بعنوان یک ایرانی بپرسند هم اکنون جایگاه ما در آسیا قرار دارد باید بگویم در جنوب غرب آسیا ما یکی از تیمهای قعرنشین هستیم آخه به میلیون در آسیا باید بندازیم بازیکنهای بین المللی جذب کردیم زمینهای خوبی داریم استادیومهای خوبی داریم ما در باد افتخارات قدیم خوابیده ایم.